1, 587, 108 views

76, 594 Likes   9, 052 Dislikes

Kash Doll - Ice Me Out
KashDollVEVO

KashDollVEVO

Published on 5 days ago




Ice Me Out (Official Video)
Get Song Here: https://KashDoll.lnk.to/IceMeOutYD

Connect with Kash Doll:
https://twitter.com/kashdoll
https://www.instagram.com/kashdoll
https://www.facebook.com/KashDoll

Directed by James Mackel
Produced by Steven Taylor
Director of Photography Corey Jennings
Edited by Alex Crosby
For AVONNI Global

Creative Direction/Styling - Carmen Murray
Costume Design - Tiffany Dean
Designer/Styling - Shane Austin
Makeup - Saisha Beecham
Makeup Assistant - Rosiekia Artis
Hair stylist - Tierra Tubs
Hair provider - Miink Brazilian

Music video by Kash Doll performing Ice Me Out. Β© 2018 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.


http://vevo.ly/st9Wu0



Masiliso Mweti

Masiliso Mweti . 2 minutes ago

The laugh at the end killed me.πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

I love XXXTENTACION!!!

I love XXXTENTACION!!! . 8 minutes ago

Ask me out 😭

Jason Voorhees

Jason Voorhees . 9 minutes ago

Bitch omg β€πŸ‘‘πŸ˜˜

S U B S C R I B E R

S U B S C R I B E R . 15 minutes ago

DAM Stop Begging Dam....

Elaina Mack

Elaina Mack . 17 minutes ago

Ice me out Ice me out πŸ’ƒπŸ½πŸ’ƒπŸ½πŸ’•πŸ’•πŸ’•

sun shine

sun shine . 20 minutes ago

this is horrible

CyrineMakesEditing

CyrineMakesEditing . 23 minutes ago

All these bitches my minis, got 'em calling me Mickey

derriona turner

derriona turner . 28 minutes ago

Eat me out ❀

mayah gang

mayah gang . 30 minutes ago

THIS MY SONGGGπŸ˜πŸ‡§πŸ‡΄πŸ€žπŸ½πŸŽ‰πŸ’ "ice me out 😍"

Reese The Ghost

Reese The Ghost . 51 minutes ago

Good luck icing yourself out 20 bands on my anklet telling me u tried it lol πŸ‘»πŸ“πŸ’―πŸ‘οΈπŸ˜‚πŸ€£

ZenaLuvv !

ZenaLuvv ! . 55 minutes ago

all of these bitches really are nicki’s sons

Daniel Radakovic

Daniel Radakovic . 57 minutes ago

How does anybody think any rap is unique i dont get it. Our culture is so obssessed with flex and showing off completely unrelatable to anyone

alisson pineda

alisson pineda . 58 minutes ago

Eres tan chula

Charla Crawford

Charla Crawford . 58 minutes ago

I'M SP GLAD MY FIANCE IS SOOO TIRED OF THESE TYPES OF FEMALES. ASK/ICE YO OWN ASS OUTπŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ’¨πŸ‘ŽπŸ‘ŽβœŒβœŒβœŒβœŒβœŒ

Tyeishaa Nechel

Tyeishaa Nechel . 1 hour ago

πŸ’ŽπŸ’ŽπŸ’ŽπŸ’Ž

Mpho Mashimbye

Mpho Mashimbye . 1 hour ago

Every1's body seems to b pretty hey on TV screen.

Robert Gosey

Robert Gosey . 1 hour ago

she need to be saying dig me out KMSL

Jazzysheis

Jazzysheis . 2 hours ago

ice me out , ice me outπŸΌπŸ˜™!

Swagger Guru

Swagger Guru . 2 hours ago

I would like to put something on your ice, but the way my bank account set up. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

QueenBellaa πŸ‘‘

QueenBellaa πŸ‘‘ . 2 hours ago

I just kno she fuckn lying πŸ—£ Shii wack af

Mixed bby

Mixed bby . 2 hours ago

I sneak out, ask me out, ice me out, ask meowπŸ₯ΆπŸ€ͺπŸ˜‚

Mixed bby

Mixed bby . 2 hours ago

Ice me outπŸ₯ΆπŸ₯ΆπŸ₯ΆπŸ₯ΆπŸ₯Ά

Rogelio B2727

Rogelio B2727 . 2 hours ago

DOLL VIBES

Ebony Harper

Ebony Harper . 2 hours ago

Txt

Wise One

Wise One . 2 hours ago

She need a the biggest dick ever just to reach her pussy her ass is that thicc

mitch4pitt

mitch4pitt . 2 hours ago

Why is this garbage still trending?

who would care?

who would care? . 2 hours ago

I have a love hate relationship w/ this song!!!

Jayla Griffin

Jayla Griffin . 2 hours ago

I meannnnn, at least the chorus good. Right??

Relatable Teenager

Relatable Teenager . 3 hours ago

1.25 makes it a bop

Sexy Red

Sexy Red . 4 hours ago

love the video.

Yena Luv

Yena Luv . 4 hours ago

I don’t understand why people in the comments talking β€œi don’t understand why girls listen to this” β€œI don’t understand how people jam out to this” β€œthis is trash” & so on....girls can jam out to this song...it’s catchy & the meaning behind it is pretty funny bc she only wants a nigga to ice her out AND it’s a little motivating bc Kash Doll dont need a man. She got her own shit..but the phrase β€œice me out” is saying if u wanna rock me, then gimme what I want. All most men want is p*ssy so Kash Doll is saying us girls needa run they pockets but still know who u are, & still get your own coins...

Baz O

Baz O . 4 hours ago

One of her worst songs she can do so much better she has talent i really do believe. Keep working hard kash doll your time is coming. Dayum she is so gorgeous

Yena Luv

Yena Luv . 4 hours ago

I love her yo. She IS the BADDEST doll. The QUEEN of dolls. Ice her tf outttttt

Steven

Steven . 4 hours ago

Love it. Can be so easily switched up to EAT ME OUT! NIGGA EAT ME OUT! πŸ˜‚

Sebastian Calle

Sebastian Calle . 4 hours ago

She’s good expect shes just like another Nicki Minaj so i don’t really a wow factor in her

tianna shelton

tianna shelton . 4 hours ago

This song legit🀷

tianna shelton

tianna shelton . 4 hours ago

She sleep on y'all broke hoesπŸ˜΄πŸ‘Œ

tianna shelton

tianna shelton . 4 hours ago

Y'all got kashdoll fucked up onπŸ‘ŒπŸ€·πŸ˜΄

Diana Jackson

Diana Jackson . 4 hours ago

Jay Z "Girl Best Friend."

Mountain Top77

Mountain Top77 . 4 hours ago

Lol she's a big ass witch, that's for damn sure.

DDomino Geronimo

DDomino Geronimo . 4 hours ago

@01:42 these niggas is my bitches Idfc πŸ’ŽπŸ’πŸ’ŽπŸ’πŸ’œ

Briana M

Briana M . 5 hours ago

I understand the concept but the execution + quality just wasn't there on this one. The wet sheet, I did not understand at all. It BOTHERED me.

Tajanae King

Tajanae King . 5 hours ago

Put speed on 1.25x

King B

King B . 5 hours ago

I’m dumb af

King B

King B . 5 hours ago

Ngl at first I thought she meant to eat her out with iceπŸ˜…

Yo Urmama

Yo Urmama . 5 hours ago

WOW, I am speechless. She is so original. My ears can’t stop bleeding.

justin miller

justin miller . 5 hours ago

Ka$h doll!

Blessed Wisdom

Blessed Wisdom . 5 hours ago

Ice ME out... Love it! πŸ’Ž πŸ’

Valerie Ponder

Valerie Ponder . 6 hours ago

She's pretty and a bad mf but i wanna see more of her i wanna see her really give it to us she has the face and body but o wanna see her put her all into this rap. It's so many pretty sexy rappers out here but they don't have that umpgh!!

Taylor B

Taylor B . 6 hours ago

The beat is nice tho



Report form





Copyright Β© 2018 API YOUTUBE. All Rights Reserved
Made with by YT-API.COM